Răspunsuri

2014-10-12T21:36:23+03:00
Numere:1,2,3;
Suma:1+2+3=6
Produsul:1*2*3=6

Sper ca te-am ajutat!!!
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-12T21:37:47+03:00
A·b·c = 6
Cazul 1 : a = 1 , b = 1, c = 6.
Cazul 2 : a = 1, b = 2, c = 3.
Pentru că divizorii numărului 6 sunt 1,2,3,6.

Suma la cazul 1 este 1+1+6 = 8, iar la cazul 2 1+2+3 = 6.
Multumesc mult!!!!
Cu mare plăcere și altă dată! :D
cel mai bine este ca a,b,c sa fie identice in ambele cazuri ca sa fii sigur