Buna ziua.

Va rog frumos sa ma ajutati sie mine aici doar cu rezolvarea.

Fie I intersectia bisectoarelor triunghiului ABC..Sa se determine masurile unghiurilor A, B,C ..cunoscand ca m(unghiului BAI) =50 grade ...........m( unghiului IBC)=30grade si m(unghiului BCI)=1 grade.

Multumesc

2
Cred ca ai vrut sa spui ca masura unghiului BCI este 10 grade,nu?pentru daca este doar un grad nu se poate :D

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-23T16:53:09+02:00
Masura unghiului A=2* m(ungh BAI)
2*50=100 grade
masura unghiului B=2* m(ungh IBC)
2*30=60 grade
masura unghiului C=180-100-60=20grade
Mss
Fie triunghiul ABC cu AB=AC si O mijlocul bazei [BC]. Aratati ca [AO este bisectoarea unghiului BAC.
Daca AB=Ac rezulta ca triunghiul ABc este isoscel,daca O mijlocul lui BC rezulta ca AO este bisectoare
Mss
Dar trebuie demonstrat ca AO este bisectoare..cu demonstratia triunhiurilor congruente
2014-02-23T16:54:18+02:00
Masura lui A=2masura lui Bai=100° Masura lui B=2masura lui Cai=60 masura lui C=2masura lui Bci=20
1 5 1