Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-12T21:28:37+03:00
Romana :Vasile Alecsandri,Mihai Eminescu,Lucian Blaga,Nichita Stănescu.
Universala : Jules Verne.C.S Lewis...
2 5 2
2014-10-12T21:38:07+03:00
Edgar Allan Poe,Pablo Neruda,Michelangelo Buonarroti,
 Nichita Stanescu,Mihai Eminescu, Tudor Arghezi
Dante Alighieri, Charles Baudelaire,William Blake, Jean de La Fontaine,Homer Victor Hugo, din literatura romana:Tudor Arghezi, George Bacovia, Ion Barbu, Lucian Blaga, Ana Blandiana, Nichita Stanescu.