Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-10-12T21:15:32+03:00
 Pai citind 1 carte iti dezvolti cunostinte tale, cand o citesti si in timp ce citesti iti imaginezi tot ce se intampla ca si cum ai fi prezent si intamplarile sau desfasurat ca si cand tu ai fi fost prezent. citeste si o sa vezi ca n-o sa regreti cu fiecare carte citita o sa-ti placa din ce in ce mai mult sa citesti! 
3 5 3
2014-10-12T21:15:37+03:00
Informatii sigure si de folos. P.S. cele mai sigure informatii din carti l-e ei.
Îţi îmbunătăţeşti vocabularul, cunoştinţele. Cititul îţi menţine mintea activă pentru că activează funcţiile creierului. Îţi dezvolţi imaginaţia şi eşti mai creativ şi mai ales te relaxează.