Răspunsuri

2014-02-23T16:43:43+02:00
PRON DEMONSTRATIV ------Exemplu de prop ''Acesta este Ion''
ACESTA= S; PRONUME DEMONSTRATIV DE APROPIERE; SIMPLU; MASC; SG; NOMINATIV

ADJ PRON DEMONSTRATIV------COPILUL ACESTA ESTE ION.

ACESTA= ATRIBUT ADJ; ADJ DEMONSTRATIVN DE APROPIERE; SIMPLU; SE ACORDAIN GEN,NR , CAZ CU SUBST COPILUL ( MASC; SG; NOMINATIV) 
2 4 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-23T16:43:54+02:00
Spui ce fel ii,adica daca e de indepartare de apropiere sau de diferentiere,spui cazul si functia sintactica,gen,nr
La adjective pronominale demonstrative tot asa doar ca substanntivul dinaintea lui se acorda in gen, nr si caz cu el,adica pui genul,nr si cazul de la substantiv si functia sintactica este intotdeauna Atribul Adjectival 
Imi dai cel mai bun raspuns?
Gata,va multumesc amandurora!
:)