Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-12T21:12:53+03:00
Aceasta formula tipica are rolul de a stabili dimensiunea temporala a actiunii.are de asemenea rolul de a ne introduce intr-un timp si intr-un spatiu ireal,supranatural.timpul,in basme ,este incert(nu se stie exact cand) autorii lasand cititorii sa isi dtabileasca proptiile limite.
5 3 5
2014-10-12T21:24:07+03:00
Este formula de inceput care este specifica unui basm .Amplifica minunatiile pe care o sa le auzi descrise in basmul care urmeaza sa il citesti.Ea mai sugereaza timpul in care s-a petrecut actiunea.A fost deci nu se va mai repeta.
1 5 1