Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-12T21:03:38+03:00
Carti de dragoste , carti ( romane politiste ) , carti de aventura , carti pentru copii , carti ilustrative .. ( daca la asta te refereai ) 
61 4 61
  • Utilizator Brainly
2014-10-13T06:39:46+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
La cate tipuri exista nici nu pot sa ti le enumar pe toate , ca exista carti despre absolut orice:
a)SF(science-fiction)
b)Politiste(cu crime)
c)De amor
d)Cu poezii
e)Manuale
f)De filozofie
g)De stiinta
h)De medicina
I)ETC.



41 4 41