Cine ma poate ajuta cu o compunere despre persoana ideala?(adica despre cum as vrea eu sa fie iubitul meu si sa scriu ceva chestii despre dragoste) Va rog mult de tot ,nu trebuie neaparat sa fie lunga

2

Răspunsuri

2014-10-12T21:13:58+03:00
Pe lume nu exista o persona ideal. Dar totusi fiecare om isi are bucatica sa fara defecte.Pentru mine persoana draga  este cel ce in primul rind isi iubeste bucatica cel care nu te va obijdui cel care nu te va parasi la greu ci te va ajuta la nevoe.Eu as  dori sa intilnesc un baiat ce ma va indulci cu dragostea lui ce imi va da cite o steluta de pe cer cel ce va fi alturi linga inima mea ce arde ca focul cin ii vade ochii albastri ca cerul.In visurile mele prietenul me este cel mai romantic cel mai frumos cel care ma iubeste cu adevarat.                                                                 TEROG POTI SA MA AJUTI SI PE MINE INTRA LA MINE PE SAI SI UITE ULTIMA INTREBARE CARE AM POSTATO UITE TEROG DACA POTI SA MA AJUTI
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-10-12T21:29:59+03:00
Sunt sigura ca multi dintre noi am visat la persoana ideala pentru noi . partenerul de viata ar trebui sa fie ca si noi dar pina la urma incepi sa  descrii o persoana imaginara din vise , se intimpla ca de multe ori vrem sa adaugam calitatile pe care noi am vrea sa le avem si sa facem idealul . persoana  iubita  de linga tine are o multime de defecte dar tu incerci sa le perfectionezi , dar oricat teai stradui apare mereu o intrebare daca incepi sa te panichezi si iti pui intrebarea daca ma iubeste , daca e cu mine din interes , daca tine cu adevarat la mine , daca nu ma insiala . dar viata este un joc de noroc  cuneori pierzi alte ori cistigi. asa ca niciodata nuti pierde speranta.

sper ca profesorului sauprofesoarei sa placa mult succes si numai note se 10
este profesoara si in acelasi timp si diriginta,iti multumesc foarte mult
cu placere iti urez succes inca odata
mersi la fel si tia