Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-23T16:52:19+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
4a/3b = 7.8 ⇒ a = (7,8 x 3b)/4
                       a = 1,95 x 3b
                     5a = 9,75 x 3b

5a/9b = (9,75 x 3b) / 9b (simplificam)  
          = 3,25
1 5 1
2014-02-23T17:04:42+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
4a/3b=7,8→4a=23.4b→a=5,85b 5a/9b=5*5,85/9=29.25/9=3,25
2 5 2