Răspunsuri

2014-10-12T20:29:28+03:00
Cel care e atent va auzi tot ce se vorbeste
30 4 30
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-12T20:31:38+03:00
Cel  care vrea sa cunoasca adevarul sa-l caute sil va gasi.(Este doar un egzemplu)
33 4 33
multuzumesc mult
cel ce vria sa stiie mai multe asculta cu atentie dar cel care nu vria sa cunoasca nimic nu asculta . ( afirmatia asculta acum cind iti spune dar nu atunci cind iti face observatie e nu ai scris )
mie tot imi trebuie !!