Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-10-12T20:26:24+03:00
O opera epica este o opera literara . Adica un text narativ!
Majoritatea textelor sunt EPICE!
 Cum ar fi :Amintiri din copilarie, Praslea celk voinic si merele de aur, La Medeleni ... etc.
Sper ca te-am ajutat!
3 4 3
2014-10-12T20:29:57+03:00
"mara"( ioan slavici) , "ion", rascoala" ( liviu rebreanu), " la medeleni" ( mihail sadoveanu) etc..

1 2 1