Răspunsuri

2014-10-12T20:05:04+03:00
Pai poti sa incepi cu numele,familia(daca vrei)apoi cu un hobby sau mai multe ce iti place sa faci in timpul liber,despre prieteni etc

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-12T22:01:00+03:00
Noi nu te putem cunoaste pe tine,pentru ca doar tu stii cine esti cu adevarat si ce vrei sa faci in viitor.Deci descriete pe tine exact cum esti tu,nu uita sa fii sincer.Succes
1 5 1