Răspunsuri

2014-10-12T19:53:03+03:00
30 pe 100*325...30pe 100
se simplifica cu 100si iti da 0.3
inmultesti 0.3cu 325 si iti da 97.5
Eu cred ca 30 supra 100 ori 325 si primele doua se simplifica cu 10 si dupa 3 ori 325 supra 10 si calculezi
ti-am dat rezultatul direct....nu ma prind unde am gresit
Pai nu ai gresit.Eu doar am dat rezolvarea mai in detaliu
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-12T19:53:04+03:00