Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-12T19:51:12+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Apa...parca era 70% apa....
2 3 2
2014-10-12T19:51:41+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Pe globul pamantesc este mai multa apa (70,8%).
apa
24,5 % pamant sau 23,2% . Nu se stie exact.
apa e mai multa decit pamint