Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-12T19:49:30+03:00
Cratima[„-”] este un semn ortografic utilizat pentru: a rosti două părți de vorbire diferite într-o singură silabăevitarea hiatuluimarcarea absentei vocalei initiale/finalela nivel prozodic, conservă ritmul si masura versurilor
2014-10-12T19:50:37+03:00
Semn grafic (-) folosit pentru a lega două sau mai multe cuvinte care se pronunță împreună, pentru a despărți cuvintele în silabe etc.; liniuță de unire
1 1 1