Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-23T16:12:37+02:00
Daca un zambure dintr-un cires cade jos se naste alt cires. pentru a face cirese el trebuie sa stea vreo 2 ani pentru a afce fructe. el trebuie udat o data pe saptamna ingrijit si in fiecare anu va creste cate un pic , pana la maturitate. un cires la maturitate face fructe in fiecare an. primavara el infloreste si florile lui emana un miros deosebit , pe la mijlocul primaverii el face cirese mici si verzi care  sunt amare sau acre. in vara ciresul nostru face cirese rosii sau galbene depinde de soiul de care este ea...cireasa va fi dulce si numai buna de savurat

sper sa-ti fie de ajutor
2 5 2
2014-02-23T16:36:33+02:00
Poti spune ca tu si o prietena ai vazut odata un bob de seminta de cireasa si apoi dupa catva timp (mult) ai vazut ca a crescut un cires ;)