Transformati urmatoarele propozitii simple in propozitii dezvoltate.
1.Ioana, Elena si Alexandra se joaca.
2.Mama, tata si eu mancam inghetata.
3.Tudor, Ionut si Andrei joaca ascunsa.
4.Mihai este cuminte, destept si ascultator.
5.Ea este frumoasa,modesta si desteapta.
6.Noi suntem isteti si bunii.

2

Răspunsuri

2014-10-12T19:26:15+03:00
Copiii se joaca.Parintii si eu mancam inghetata . Copii se joaca  ascuzindunse.El este cuminte des...si asc...

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-12T19:27:22+03:00
1. Ioana se joaca de-a prinselea, Elena se joaca sah si Alexandra se joaca table.
2. Mama manca inghetata de caramel, tata manca inghetata de capsuni iar eu mancam inghetata de vanilie.
3. Tudor joaca ascunsea impreuna cu Ionut si Andrei care se ascund dupa tufisuri.
4.Mihai este cuminte, este destept si pe langa astea mai este si ascultator.
5.Ea este frumoasa, este modesta si este si desteapta.
6. Noi suntem isteti dar suntem si buni.
Ps. Pentru a transforma in propozitie dezvoltata trebuie sa pui mai  multe verbe care sa aiba rol de predicat.
1 5 1