Răspunsuri

2014-10-12T19:26:10+03:00
A) 3x+7= x-2        b)-2x+5=x-2
    3x-x=7+2            -2x-x=5+2
    2x=11                  -3x=7
     x=11:2                  x=7:(-3)
      x=5.5                   x=2,3   
(am facut la scoala cu profesoara) sper sa iti ajute
Iti spun ca castigator de concursul Arhimede clasa 6 de vara aceasta
sunt clasa a opta si cin muti termenii dintro parte in alta se schimba semnul
Da cu semnul in opus
pai e corect
Dar 7+2 nu e 11 ci 9
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-12T19:27:23+03:00
A) 3x-x=-2+7 2x=5 x=2,5 b)-2x-x=-2-5 -3x=-7 x=2,(3) c)-6+3x+4=2-4x+3 -2-2-3=-4x-3x -7=-7x x=1
Dar explica-mi inca o data punctul C numai fal pe etape