Răspunsuri

2014-10-12T19:45:55+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Germania a fost supusa unor constrangeri rusinoase:nr limitat de soldati si generali,i-au fost luate teritorii.
nu erau constrangeri rusinoase chiar, aduti aminte cati bani a platit Franta Germaniei dupa 1871; in vreme ce Germania dupa 1918 aproape ca nu a platit NIMIC statelor invingatoare
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-12T19:50:05+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
- pierderea coloniilor germane in favoarea statelor invingatoare
- plata de despagubiri financiare si materiale
- realipirea Alsaciei si Lorenei la Franta
- limitarea nr de militari activi
- ocuparea temporara de catre armata franceza a zonei Ruhr ului ca zalog pentru plata despagubirilor de razboi