Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-12T19:06:10+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Dupa primul Razboi Mondial s-a realizat Unirea cea Mare de la 1 decembrie 1918.
ma ajuti si cu cea lalta intrbare
ajutama si la celelalte intrebari te rog
am raspuns
la eseu
2014-10-12T20:01:39+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
- Marea Unire din 1918
- reforma agrara din Romania

1 5 1