Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-12T19:02:02+03:00
Tema in aceasta poezie e dragostea .
multumesc
nu tema poeziei este iubirea
pai nu e acelasi lucru??
mu temele sunt doar patru- natura,iubire,timp,,istorie
depinde cum a invatat fiecare.. eu, de exemplu, am invatat ca temele sunt: natura, dragostea, moartea, efemeritatea vietii si trecerea timpului. care sunt aceleasi pe care le-ai spus si tu. Dar merci oricum :)
2014-10-12T19:05:31+03:00