Răspunsuri

2014-10-12T19:01:42+03:00
Scazi 8 ramne7x mai mic sau egql decat 4x+15 apoi scazi 4 x Ramne 3 x mai mic sau egal decat 15 imparti la 3 si ajungi la x mai mic sau egal dwcat 5 rezulta x apartine muktimi {012345 }dacca esti in N
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-12T19:17:31+03:00
7x+8mai mic sau egal decat 4x+23= 
7x-4x mai mic sau egal decat -8+23
3x mai mic sau egal decat 15
x mai mic sau egal decat 15: 3
x mai mic sau egal decat 5
           x={5, 4, 3, 2, 1, 0}
4 4 4