Răspunsuri

2014-10-12T18:58:36+03:00
Epitete-albastru,unduioasa,singuratic. Personificare-unduioasa apa sune. Imagini vizuale ,imagini auditive
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-12T18:59:47+03:00
Figuri de stil:
1. Epitet:"galbeni"("nuferi galbeni");"albe"("cercuri albe");"mica"("lumea mica").
2.Personificare:"lacul tremura"; "apa sune";"lacul tresarind"; "glas de ape".
3.Inversiune:"sa scap din mana cirma";"blandei lune";"lacul codrilor albastru"; "unduioasa apa".
4.Metafora:"cercuri albe".
5.Repetitie:"parc-ascult[...]parc-astept".