Răspunsuri

2014-10-12T18:44:27+03:00
Raspunzi la intrebari cum am raspuns eu la asta si punctele de la intrebare le primesti tu !
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-12T18:45:45+03:00
Daca vrei sa pui o intrebare, trebuie sa adaugi un punctaj. Acest punctaj il va primi cel care iti va raspunde la intrebare.Sper ca te-am lamurit.:D
am gresit raspunsul :))
N-ai pentru ce.
:)
si cum raspund ? :)
Dai click pe intrebare.