Chiar nimeni nu ma poate ajuta la problema asta ? pe un teren defrisat de la munte sau plantat 45 de puieti de brad si cu 8 mai putini puieti de molid.Formuleaza intrebari pentru enuntul problemei si rezolva

2

Răspunsuri

2014-10-12T18:52:53+03:00
CATI PUETI DE MOLID SUNT?
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-12T18:53:05+03:00
Cati puieti de copaci s-au plantat in total?
Rezolvare
Cati puieti de molid s-au plantat?
45-8=37
Cati copaci s-au plantat in total?
45+37=82
 Sper ca te ajuta

dar restul nu am idee
c=b+39=28+39=67
poi cum facusi????
d=c-28=67-28=39
poi cum facusi???