Răspunsuri

2014-10-12T18:43:33+03:00
Da trei il divide pe 6 deoarece 3*2 = 6
steluta esti divide?
eu cun scriu in caiet ????/
Stai, tu trebuie sa demonstrezi ca 3 divide 6 sau sa scri ca 3 divide 6?
nu mai am neevoiee ms oricum :) ;)
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-12T18:46:05+03:00
Da, pentru ca criteriul de div. spune in felul urmator: Un număr natural este divizibil cu 3 (ori 9) dacă suma cifrelor sale se divide la 3 (ori 9). ex. pentru 3: 12372/3; 1+2+3+7+2=15 , 15 se imparte la 3
asa si in cazul nostru 6 se imparte la 3