Ex 1:Numeste cuvantul de baza pentru fiecare derivat parasintetic din lista urmatoare : a descatusa ,a descleia, a inclesta, a împovăra,a împleti,a încărunți,a înfierbânta.

Ex2:Alcatuieste seria derivativa a termenului noapte

2

Răspunsuri

2014-10-12T18:38:52+03:00
Descatusa=catusa
a descleia=clei
a inclesa=cleste
a impovara=povara
a impleti=pleata
a incarunti=carunt
a infierbanta=fierbinte
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-12T18:40:38+03:00
1.catusa,clei,cleste,povara,pleata,carunt,fierbinte
2.noapte-noptisoara,innoptat.... nu mai stiu

4 4 4