Răspunsuri

2014-10-12T18:34:37+03:00
Este format prin compunere prin contopire
Prefixul este un si sufixul zece
este compunere nu derivare
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-12T18:35:46+03:00
Cuvintul unsprezece sa format foarte simplu.Este usor de gandit cum sa format.
Acest cuvint sa format astfel.Din cuvintul unu si cuvintul 10.cuvintul unu plus cuvintul zece=cu cuvintul unsprezece
Cuvant frmat din : numeral cardinal , simplu " un " , prepozitia simpla " spre " si numeralul cardinal simplu " zece "