Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-12T18:18:42+03:00
Frunza-frunzulita,frunzisoara,infrunzit,neinfrunzit,reinfrunzit,Frunzescu,Frunzulescu,frunzis
drum-drumet,drumulet,
tanar-tinerime,tineresc,intinerit,neintinerit
copil-copilas,copilaresc,copilandru,copilareste
bun-bunatate,
floare-floricica,floricea,florarie,florar,florareasa,floricele
pamant-pamantiu,pamantesc,nepamantesc,
8 3 8
2014-10-12T18:20:59+03:00
Frunza - a frunzari - frunzis - frunzulita - frunzisoara
drum - drumulet
tanar - a intineri - tinerete - tineret
copil - copilarie - copilandru -copilas - copilita
bun - bunatate - a imbuna - imbunat
floare - a inflori - floricica
pamant - a impamanta , pamantean, pamantesc