Argumentati de ce in extremitatile vestica a americii de nord,la paralela de 60 gradela. n. ,valorile temperaturii aerului si ale precipitatiilor atmosferice sint mai ridicate decit in extrimitatea estica

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-12T18:23:27+03:00
Temperatura aerului in america de nord este reprezentata neuniform. in partea centrala si de est izotermele au un caracter latitudional iar pe tarmul vestic meridional.
11 4 11
2014-10-12T18:24:09+03:00
Pentru ca , clima este influentata de curentul Labradorului si curentii oceanici
8 3 8