Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-12T18:30:38+03:00
C+M=160
     -
M+D=134
rezulta ca C-D=26
iar C+D=146, le adunam si obtinem ca
2C=172, C=86
din prima ecuatie rezulta ca M=160-86=74
Apoi inlocuim in C+D=146 pentru a-l afla pe D=146-86=60

1 5 1
2014-10-12T18:40:30+03:00
C+m+m+d=294...c+2m+d=294...2m+146=294 ...2m=294-146...2m=148:2...m=74

c+74=160...c=160-174...c=86

86+d=146...d=146-86....d=60
1 5 1