Completeza spatiile libere din seriile derivative de mai jos:

A fi ->............. ->.............
Înfiintare–>.............
Cuvânt–>........->...........->necuvântător
Pădure->............->...........->reîmpădurit
A croi->...........->croitorie

2

Răspunsuri

2014-10-12T18:08:25+03:00
Cuvantator-cuvantatoare
impadurit-despadurit
croitor
este-va fi
desfiintare
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-12T18:09:18+03:00
A fi>fiinta>nefiinta
infiintare>neinfiintare
cuvint>cuvintare>cuvinte>necuvintator
padure>padurice>despadurit>reimpadurit
a croi>croitoreasa>croitorie
1 5 1