Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-12T18:05:33+03:00
Curcubeul apare dupa ploia cu soare.razele solare strabat picaturile de apa.astfel se imprastie in jur culori.curcubeul este unul dinre fenomenele cele mai frumoase.

34 4 34
2014-10-12T18:09:31+03:00
Tunetul.
Tunetul este un fenomen natural care apare de obicei in timpul furtunilor de vara.Tunetul este sunetul produs in urma uniu proces de descarcare electrica.In momentul descarcarii electrice,aerul prin care trece curentul se incalzeste si se dilata brusc.Aceasta dilatare brusca produce o unda de soc.

32 4 32