Răspunsuri

2014-02-23T15:37:15+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
{ 15,30,45,60,75,90}

...............
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-23T15:41:33+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.


ab ( cu linie deasupra ) ∈  M_{15}

ab ( cu linie deeasupra ) ∈  { 15, 30, 45, 60, 75, 90 }

A = { 15, 30, 45, 60, 75, 90 }

cp
M_{15} ar fi trebuit sa fie M indice 15
Merci.
A={15,30,45,60,75,90}
multumesc!!!