Răspunsuri

2014-02-23T15:33:17+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
A) 9 si 0
b) 2
c) 2, 3, 0 si 1
d) 1,0,7,8, 2, 9
Sper ca te-am ajutat.
10 4 10
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-23T15:36:20+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
900 este format din 9 si zero=>M={0;9}
2 este format din 2=>M={2}
232031 este fromat din 2 3 2 0 3 1=>M={0;1;2;3}
10782891 este format din 1 0 7 8 2 8 9 1=> M={0;1;2;7;8;9}