Răspunsuri

2014-10-12T17:40:05+03:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-12T17:45:55+03:00
Parabola fiului risipitor. Ti-o voi spune pe scurta. Era o data un tata cu 2 copii. cel mic si-a cerut averea si a vrut sa plece de la casa parinteasca, sa-si traiasca libertatea. Tatal l-a ascultat, i-a dat averea si a plecat. Dupa ce si-a cheltuit toti banii a ajuns sa lucreze la porci, mancand resturile sale, pana cand s-a gandit ca chiar si servitorii tatalui sau mananca mai bine asa ca voise sa se intoarca ca un servitor, nu ca un fiu. Baiatul cel mare insa era foarte ascultator si lucrase din zori de zi. Fiul cel mic, se hotarase sa se intoarca. Tatal, vazundu-l din ddepartare a alergat sper el, l-a luat in brate si a spus slujitoirlor sai sa-i puna inel pe mana si sa taie cel mai grasa oaie, caci vor face o petrecere. Cel mare, vazand atata agitatie intreaba un servitor ce s-a intamplat. el ii spune ca s-a intors fratele. El s-a dus la tatal si l-a intrebat de ce face acestea? Tatal a spus `pentru ca fratele tau a fost pierdut si s-a gasit, a fost mort si acum e aici