A)Un pendul gravitional efectueaza 80 oscilatii in 20 s.In cit timp acelasi pendul va efectua 160 oscilatii??????b)Un pendul efectueaza timp de 30 s un numar de 90 oscilatii.Cate oscilatii va efectua pendulul timp de 120 s???????????????????

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-12T17:31:58+03:00
  • Utilizator Brainly
2014-10-12T17:35:48+03:00
Pai ar trebuii sa fie la punctul a: 40 de seucnde,cred.
Iar la punctul b mi-e mi-a dat 2ori 180