Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-12T17:41:07+03:00
Eu cred ca diferenta este ca religia islanismului este cea care este cu Alah iar crestinismului este religia in care credem noi.Islamul si crestinismul au la baza aceleasi principii fundamentale: iubirea de Dumnezeu, iubirea aproapelui, liberatea omului de a alege, etc. Isalmul si crestinismul modern se confrunta cu aceleasi dileme (spre exemplu, homosexualitatea este condamnata in Biblie si Coran, insa ea este acceptata in societatea moderna). Atat islamul cat si crestinismul pot avea o interpretare extremista, care din pacate este adoptata de anumite grupuri. Atat islamul cat si crestinismul pot avea o interpretare moderna, care da un sens vietii si adauga spiritualitate si moralitate fara a limita excesiv stilul de viata modern.
Un punct oarecum comun intre crestinism si islamism este acela ca atat crestinismul, cat si islamismul, pune un accent foarte mare si da o importanta vadita cartii sfinte (respectiv Biblia si Coranul). 
SPER CA TIAM FOST DE FOLOS
*-*
17 4 17
chiariti multumesc
CU PACERE
ai scris prea mul dar oricum
SELECTEAZA CE CREZI TU CA E MAI BUN SAU DE CE AI NEVOIE
OK
2014-10-12T17:58:23+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
- sunt monoteiste
- au aparut amandoua in Orientul Apropiat
-mentioneaza ca obligatorie rugaciunea zilnica
- pun accent pe curatirea sufletului
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters