Cine e bun la engleza sa imi traduca urmatoarele propoziti :1)the bookj is so good
2) what you are telling me is so amazing
3)they left so for away
4)this artist sings so beautiful
5)So much has been said about it
6)such nice people
7)it 's such a beautiful day
8)she ate such good cakes is Austria
9)they have such good beer that people usually order more
10 )my friend is reating such an interseting bood ...Va rog ..fara translate sau dex

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-12T17:26:29+03:00
1)cartea este forte buna
2)ceea ce-mi spui este atât de uimitor 
3)ei s-au indepartat tare
4)arta muzicii este frumoasa
5)sau spus atitea despre ea
6)asa oameni draguti
7)este o zi atit de frumoasa
8)au mincat prajituri bune in austria
9)au atita bere ca aomenii comanda mai mult
10)prietenul meu este concentrat asupra unei carti interesant
daca te am ajutat ci de cit sami scrie la comentariu

2014-10-12T17:27:19+03:00
1 )carea 

jeste atat de bun 2 ) ceea ce -mi spui este atât de uimitor 3 ) au plecat așa de departe 4 ) acest artist cântă atât de frumos 5 ) Atât de mult s-au spus despre ea 6 ) astfel de oameni draguti 7 ) e un astfel de zi frumoasă 8 ) a mancat astfel de prăjituri bune este Austria 9 ) au astfel de bere bine ca oamenii , de obicei, comanda mai mult 10 ) prietenul meu este rearea o astfel de bood intalni o .
ms mult
anna te rog nu cauta petransleit acolo nu traduce cum trebu acolo traduce cuvint cu cuvint ceea ce nu e logic