Răspunsuri

2014-10-12T17:09:19+03:00
Valoarea modulului este intotdeauna o cantitate pozitiva
ex: |x| = 8 => x = 8, -8

Sper ca ai inteles! :)
nu am stiut ca vrei si cu scaderea, ca asa mai e si cu radicalul, cand ai de ex radical din (x-y) la patrat iese |x-y|
Ce zici tu acolo cu scaderea e ceva adevar dar daca ai |3-2| nu se mai aplica formula aia ca dupa ce efectuezi calculul numarul o sa fie pozitiv si il lasam asa cum e
am zis asta mai sus.
Eu nu voiam ca le stiam :)))) ziceam ca utilizatorul care a pus intrebarea poate vrea :))) P.S eu m-am uitat doar la module nu si la ce ai scris
Multumesc am inteles acum
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-10-12T17:10:34+03:00
Lxl=x

l-xl=x

De exemplu:

ll-11l-12l+l6l=

l11-12l+6=

l-1l+6=

1+6=7
10 4 10