Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-12T17:10:14+03:00
In prima si ultima strofa apar elementele cromatice.                                                Prima strofa:lacul albastru                                                                                  Ultima strofa:lacul cel albastru                                                                             Elementele cromatice:albastru,nuferi galbeni.                                                       Poetul descrie natura in care isi asteapta iubita intrucat aceasta i-a parte la toate trairile sale.
2 5 2
2014-10-12T17:13:10+03:00
Asezarea simetrica i versuri 8-9 silabe
 In prima si ultima strofa apar elementele cromatice.                                                Prima strofa:lacul albastru                                                                                  Ultima strofa:lacul cel albastru