Răspunsuri

2014-10-12T16:49:47+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
-Buna Victor!
-Salut Costea!
-Ce faci?
-Bine,tu?
-Bine si eu.
-Cum a fost la mare?
-Foarte frumos. Ne-am distrat atat eu cat si parintii si fratii. A fost minunat!
-Ma bucur! 

5 4 5
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-12T16:50:21+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
 
-Salut Victor!
-Salut Costea.Ce faci?
-Eu bine, tu ce mai faci?
-Pai... sa zicem ca bine si eu!
-Auzi vrei sa iesim in weekend ?
-Mai bine vin-o tu pe la mine!
-Bine , dar ce o sa facem?
-Pai..: - ne plimbam cu bicicleta!
          -  ne scriem temele!
-Bine Costea!
-Ok Victor. Te astept!
sper ca tiam fost de ajutor
ba te rog fa un dialoc in care costea e ala care incepe vorba
aici costea incepe discutia
ms
ma bucur ca ti-am fost de ajutor))