Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-12T16:48:44+03:00
Cetate de scaun : capitara
asi da arma pe fata : a se arata cu adevarat
a face din tantar armasar : a exagera
a da sfoara in tara : a se lauda
slab de inger : care cedeaza rapid , speriat
1 5 1
2014-10-12T16:48:47+03:00
Asi da arma pe fata-asi arata cu adevarat fata                                                              a da afara din tara-a exclude                                                                                         slab de inger-necredincios                                                                                           cetate de scaun-nustiu                                                                                                a face din tanar armasar-nustiu