Completati spatiile punctate:Tesutul este o grupare de....................................... .Muschii sunt alcatuiti din tesut..................... .Tesutul epitelial intra in acatuirea pielii,iar tesutul conjuctivin alcatuirea .......................... .HELP!

2

Răspunsuri

2014-10-12T16:40:47+03:00
Tesutul este o grupare de mai multe celule.Muschii sunt alcatuiti din tesut muscular.Tesutul epitelial intra in alcatuirea pielii,iar tesutul conjunctiv in alcatuirea sangelui si alcatuirea oaselor.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-12T16:42:59+03:00
Țesutul este o grupare de celule.
Mușchii sunt alcătuiți din tesut muscular.
Tesutul epitelial intra in alcatuirea pielii, iar tesutul conjunctiv alcatuirea oaselor.

foarte
vrei sa fim prieteni?
sigur
acepta prietenia
puneti o poza cu tine ok?