Răspunsuri

2014-10-12T16:25:24+03:00
Nup corect e sa transformi fractia zecimala in fractie ordinara si sa scrii asa 5 supra 8 deoarece simplifici fractia zecimala si este 5 supra 1 adica 5.

1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-12T16:29:20+03:00
 \frac{0,125}{8} nu este corecta deoarece trb sa transformi pe 0,125 in fractie ordinara si-ti va da 0,125=  \frac{125}{1000}  \frac{1}{8} . Acum trebuie sa imparti numaratorul la numitor , adica pe  \frac{1}{8} la 8 si-ti va da  \frac{1}{8}  ÷ 8=  \frac{1}{8}  ·  \frac{1}{8}  = \frac{1}{64} . Aum fractia este terminata . Mult succes in continuare !!!