Răspunsuri

  • Utilizator Brainly
2014-10-12T16:14:34+03:00
La pimul aspunsul este1997     Ia la al doilea - 19
1997-
stiu dar imi trebe rezolvarea .
Raspunde cineva ?
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-12T17:07:30+03:00
b) 99x101x75+25x9999-999900+1997=
9999x75+25x9999-999900+1997=
9999x(75+35)-999900+1997=
9999x100-999900+1997=
999900-999900+1997=
0+1997=
=1997


c) 19+81x732+19x366x2-4x25x732=
19+81x732+19x732-100x732=
19+732x(81+19-100)=
19+732x(100-100)=
19+732x0=
19+0=
=19


3 5 3