Răspunsuri

2014-10-12T16:06:51+03:00
A x (b+c)=11 x 8 + 88
2 x a + 3x(b+c) = 2x11 + 3x8 = 22 + 24 + 46
10 x a+ 9 x(b+c) = 10 x 11 + 9x8 = 110 + 72 = 182
ax(b+c) +25 = 88 + 25 = 113
7 x (b+c) + 9 x a = 7 x 8 + 9x 11 = 56 + 99 = 155
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-12T16:07:01+03:00
A*b+a*c = a(b+c) = 11*8 = 88
2*a + 3*b + 3*c = 22 + 3(b+c) = 22 + 3*8 = 22 + 24 = 46
10*a + 9*b + 9*c = 110 + 9(b+c) = 110 + 9*8 = 110 + 72 = 182
a*b + a*c + 25 = a(b+c) + 25 = 11*8 + 25 = 88 + 25 = 113
7*b + 7*c + 9*a = 7(b+c) + 9*11 = 7*8 + 99 = 56 + 99 = 155

Sper ca te-am ajutat! :)
Le faci si pe astea ? a×b+a×c-34. ; 11×b+11×c-6×a. ; 3×a-3×b-3. ; 11×b+a×c
Sunt de laa același exercitiu ca sus
a*b + a*c - 34 = a(b+c) - 34 = 11*8 - 34 = 88 - 34 = 54
11*b + 11*c - 6*a = 11(b+c) - 6*11 = 11*8 + 66 = 88 + 66 = 154
pe restul nu le mai stiu .. :/