Răspunsuri

2014-10-12T15:42:09+03:00
nu am înțeles .. ce ai vrut să zici tu acolo .. poți scrie te rog mai bine?!
1 1 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-12T15:44:22+03:00
A-si calca pe inima
A-si face inima cat un purice
A i se rupe inima 
A unge la inima
A fi cu inima usoara
A avea tragere de inima
A-s face inima rea
A fi cu imina impacata
A avea inima impacata
A-i rade cuiva inima
A prinde inima
ok am sa scriu mai bine,dar ms foarte mult
Cu mare placere.