Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-12T15:29:08+03:00
A ridica greutate.                                                                                               A-si rica nota de la 4 la 5.                                                                                   Il ridica in slavi.Sper sa te ajute.                                                                                                        
2 5 2
2014-10-12T15:29:22+03:00