Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-12T15:24:51+03:00
A*13+b*13+c*13=
13*(a+b+c)=
13*7=
91

8a+8b+8c=
8*(a+b+c)=
8*7=
56

400-(5a+5b+5c)=
400-[5*(a+b+c)]=
400-(5*7)=
400-56=
344

6a+6b+6c+100=
6*(a+b+c)+100=
6*7+100=
42+100=
142
Se știe ca a=11 si b+c=8 .Calculati : a×b+a×c
Ma ajuți
a*b+a*c=a*(b+c)=11*8=88
2014-10-12T15:26:39+03:00
7×13+21= 91+21=112 7×8-12 =56-12= 44 400-5×7=400-35= 365 6×7+100=42+100=142